Vad blir det för mat? ;)

Emilia ligger ute och sover i vagnen. Har hunnit klippa hundarna, dammsugit och slängt ihop en Taco-lasagne. Det gäller verkligen att vara effektiv medans den lille sover! :) Hittade ett recept på lasagne i en tidning så det ska bli gott att smaka. Det har blivit så mycket "snabblagat" den senaste tiden att det ska bli trevligt med något hemlagat. Att stå vid spisen är inte riktigt något man hinner med på dagarna och när Magnus kommer hem från jobbet då är jag alltid så himla hungrig att det ofta blir typ fiskpinnar eller något annat som går snabbt att slänga ihop. Sen att jag är hungrig är inte direkt något ovanligt.. Herregud vad svulten man blir av att amma! :D

Gott med mat.. ;)


Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

på något sätt kan jag känna mig mer effektiv nu än innan jag hade barn, nu gör jag verkligen det som behövs när han sover, innan såsade jag bara omkring haha...



jo. den sorgliga sanningen är att jag minsann fick lämna ifrån mig några droppar blod på efterkontrollen. det kanske inte är så överallt så jag håller tummarna för att du slipper!

2011-03-18 @ 12:25:13
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback