Torka

Har varit lite frånvarande här på bloggen känner jag. Har väl egentligen varken haft tid eller lust till att skriva, dagarna ser ju lite annorlunda ut nu med en liten baby i huset! :)
Väntar just nu på att pappan i familjen ska komma hem från jobbet så vi kan börja packa oss iväg mot fjällen. Det verkar inte bli så bra väder ihelgen men vi tänkte ändå åka upp. Är skönt att vara där och bara umgås! Dessutom kommer en gammal barndomsvän till mig upp så det ska bli kul att träffa henne.

Igår var jag och Emilia på stan tillsammans med Magnus syster och hennes dotter. Dom har äntligen slagit upp portarna för Kappahl så det blev lite shopping.. :) Men sen när jag kom till bilen så tror ni inte att det sitter en P-böter på framrutan!! åhh, 600 kr i böter. Så jäkla surt. Jag som såg en sån fin jacka på Lindex som jag hade kunnat köpa för dom pengarna ist. Nåja det är bara att betala och se glad ut...

Hoppas ni får en bra helg!

Kram.



På Söndag blir Emilia redan 2 månader, hon har blivit så stor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback