veckan

Sitter i soffan och slöar, borde verkligen gå ut och skotta gården. Har kommit en massa snö men jag drar mig lite för det.. :P
På lunchen kom Magnus hem med en semla åt mig ♥ Mums, vad gott det ska bli! ska spara den till ikväll.. Då ska jag njuta!

Imorgon går vi in i vecka 39 och har då träff med barnmorskan. Får se hur många fler träffar det behöver bli eller om det är den sista? :) Igår fick jag lite ont högst upp imagen, just under bröstet. Vet inte vad det beror på? Hade väldigt svårt att sova inatt iaf. Känns lite bättre idag, kanske börjar vara lite för trångt där inne i magen.

Idag hade dom ringt till Magnus från byggfirman som eventuellt ska bygga vårat hus. Dom ville att vi ska träffas och planera hur vi vill ha det. Så vi funderar på att göra det i veckan för sen kommer det nog bli svårt att åka till Överkalix med en nyfödd. Känns bara så overkligt att planera ett helt nytt hus! Blir nästan nervös :)

Nä, om man skulle gå ut och börja skotta lite...



Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh vad gott med semla! Och en vecka kvar till BF, spännande! Några tecken på att det närmar sig?

Kram kram

2011-01-24 @ 17:59:20
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Näe det var samma för mig. Jag trodde jag förstod men det var inte förens jag hade lillan i famnen som det gick in att hon faktiskt är här och att hon är MIN :)



Det där är ju så olika, en del har ju som sig lite blödningar och så men det dröjer ändå ett tag. Själv hade jag inga tecken alls förutom lite molvärk, men sedan drog det ändå igång med dunder och brak ;)



Hoppas det gick bra hos BM idag!

Kramar!

2011-01-25 @ 14:55:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback