Störande

Här efter jul tog jag tag i saken och skickade in en ansökan om att teckna en Gravidförsäkring, valde då en som var lite "dyrare" och inte en gratis-försäkring som många bolag erbjuder. Förra veckan fick jag ringa och höra hur det gick eftersom jag varken fått svar eller någon bekräftelse. Tiden tickar ju liksom på och den dagen jag åker in på BB vill jag såklart ha en försäkring till både mig och bebben. Fick så fint till svar: -" Vänta ska vi kika... jo, precis idag skickades papprena ut till dig och så fort vi fått in betalningen så börjar försäkringen gälla" Inga papper har då dykt upp ännu. Ska man verkligen behöva ringa och tjata igen?! Less man blir...


Magen nu i vecka 38 :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ser inte ut som om du har så stor mage :) Eller är de skenet som bedrar. :)

2011-01-18 @ 21:08:31
URL: http://annelielmattsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå! Har du fått ordning på försäkringen? Jag funderar på om man ska ta trygghansa. är det den du tagit?

2011-01-24 @ 19:37:08
Postat av: Naima - mamma till Neo

Mysig blogg! Din mage ser verkligen inte så stor ut, fast det är ju rätt svårt att avgöra av en bild.

Mysigt att gå och vänta på en liten bebis!

2011-01-25 @ 23:05:18
URL: http://naimisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback