paket.

Fick mitt Hm-paket idag. Det är lätt att göra en tjej glad, Kul med lite nya fräscha kläder! :) Det ska verkligen bli skönt sen när kulan försvinner så man kan börja klä sig lite bättre.. Känner mig verkligen sunkig och ful just nu. Fast sen när bebben är här har man väl knappast tid för sitt yttre. Bröst som läcker och babykräks på axeln har jag nog snarare att vänta eller vad tror ni? ;)

I eftermiddags var jag ut och åt med Madde och kollade lite på stan. Blev bara att inhandla järntabletter på apoteket för min del, spännade shopping eller hur?! Madde hittade super fina täckbyxor på Intersport. Tur att jag är för tjock för att kunna köpa såna dyra fina saker! Hehe annars hade jag garanterats tagits med.
Nu ska jag hälla upp ett glas Loka och mysa med lite godis framför tvn.

Hoppas ni har en mysig Fredagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback