Hungrig som en varg..

Väntar att min hemmagjorda pizza ska bli klar i ugnen. Magen och jag håller på svälta ihjäl känns det som! :)
Igår var vi en vända till Töre och hämtade en ny fin bil till Magnus som han ska ha på jobbet. Så nu funderar vi lite på att skaffa en annan bil till mig med. Känns onödigt att ha en sån stor bil när jag inte kör så värst mycket.. Blir bara att använda den när man åker och handlar och när man ska till jobbet. Och nu jobbar jag ju inte ens! :) Dessvärre är man så bortskämd, känns trist att behöva byta ner sig till en gammal rishög. Så vi får hålla utkik om det dyker upp någon liten fin som inte är allt för dyr.

Nä nu ska jag kolla om inte maten börjar bli färdig.

Höres!..



En liten Golf kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback