hmmm..

Har sovit otroligt dåligt inatt, kunde lixom aldrig somna så jag tror jag låg vände på mig i timmar!
Sen har jag bara slöat i soffan hela dagen. Sett klart True Blood, så nu vet jag inte hur jag ska klara mig till jag får se säsong 3.. -som jag inte ens vet när den släpps :(

Känner mig lite orolig idag, har inte velat gå på någon promenad med hundarna men ska nog prova gå en liten sväng ändå för att komma ut. Har lite smått "mensvärk" och är misstänksam på att "poppen" har börjat gå.. undra om det kan ha att göra med att barnmorskan nöp och kände om bebben hade fixerat sig igår??
Kan väl ändå inte börja vara dax redan? Känns då verkligen inte som det iaf. Men tydligen kan proppen gå nån vecka före förlossning så det ska nog inte vara nån fara.

Nä, ska slänga mig i duschen för snart kommer nog gubben hem från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback