hemma!

Nu är jag hemma igen efter några dagar hemma hos mamma i Jokkmokk. Är skönt att komma bort lite, få lite miljöombyte sådär :) Vi har väl inte gjort så mycket egentligen eftersom mamma har jobbat men ändå. Jag var lite orolig över att jag inte skulle ta mig hem bara. Våran bil har gått lite dåligt, har nåt med dieselfiltret att göra. (?) Men det gick fint! Men olyckan kom istället just när jag kom hem... Magnus ringde och skulle kolla så allt var bra och just när jag skulle lägga på så tappar jag ju såklart mobilen i hundarnas vattenskål!! Ibland är man verkligen skicklig. :( Har tagit ur batteriet så vi får väl se ikväll om den verkar klara sig... Otur om jag ska behöva köpa en ny!
Idag är det dessutom sista dagen jag kommer få utbetalt från Försäkringskassan. Man har nämligen bara rätt till havandeskapsersättning fram till 11 dagar innan det är beräknat att bebben kommer. Så snart måste jag ta och begära föräldrarpenning för att få någon inkomst.

På vägen till mamma stannade jag i Muddus så flickorna fick springa av sig:



Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej!

Vilka härliga bilder! Den på magen du lagt ut härrom dagen va också fin.

Tur du kom hem väl, men vilken otur med mobilen. Jag dränkte min i sommras, hade en vatten flaska i väskan (som var vattentät), den telefonen lämnade tyvärr in...hoppas din klarar sig!!

Sköt om dig!

2011-01-20 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback