Förlossningsfilm

Har beställt en förlossningsfilm idag från CDON. "Innan du föder"



Den ska handla om avslappning och andning, så vi får hoppas att den är sevärd! Min moster tyckte helt klart att jag ska gå en profylaxkurs innan förlossningen men jag har inte ens hört talas om att det finns någon här så vi får hoppas att DVD:n kan vara lärorik..

Är helt sjukt trött idag, man kan tro att det är jag som har varit på party igår. Så idag blir det inte mycket gjort.. Har varit på Jysk och Dollarstore, shoppade bara några handdukar som var på rea. Och i eftermiddag åkte mamma och moster Ulla hem till Jokkmokk.

Har kuddarna och täckena ute på vädring, ska ta in dom och bädda till i sovrummet. Sen blir det bara att ta det lugnt resten av kvällen känner jag.
I morgon jobbar Magnus igen, trist! Men sen är det ju helg. Man blir lite bortskämd att ha honom hemma nu när det har varit rödadagar :) Men snart ska väl bebben dyka upp och då behöver jag inte vara själv här hemma... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback