Besök hos Bm.

Har varit till barnmorskan nu i eftermiddag. Hon tyckte att jag hade blivit lite svullen i ansiktet men det har jag ju redan märkt så det var ingen större nyhet. Blodtrycket var lite högre än vanligt men annars såg allt bra ut. Fick en ny tid redan nästa vecka, fick välja om jag ville komma redan då eller vänta ytterligare en. Men jag har ju inte så mycket att göra så det kan nog vara skönt att komma redan om en vecka om jag har några funderingar eller så.
Blev lite förvånad när jag ställde mig på vågen, väger hela 68 kg nu! Haha nu får det börja vara bra. Har alltså gått upp sammanlagt 13 kg. Så vi får verkligen hoppas att det försvinner snabbt annars lär det bli långa barnvagnspromenader här i vår! :)

Nu ska jag bäddra lite i en baby-tidning som jag sprang in på Pressbyrån och köpte.


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 39

Jag har också gått upp 13kg :P Men det är inte så mycket om man tänker efter, allt som har med barnet och göra ska tydligen väga 12kg så ;)

2011-01-25 @ 21:17:59
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback