Besök hos BM + Hm

Har varit på kontroll hos barnmorskan idag då vi gick in i vecka 37. Vi mätte magen, lyssnade på hjärtljuden, vägde mig, tog blodtryck, och kollade mina blodvärden. Allt såg fin fint ut :) Helt otroligt så kunde jag t.o.m betee mig när hon stack mig i fingret! Kände hur jag började svettas och var rätt säker på att nu kommer jag bli yr i bollen. Men det gick bra för första gången :)
Vi gjorde även en sammanställning av min graviditet och kunde konstatera att jag haft en otroligt lättsam sådan. Pigg och frisk utan några problem so far! peppar peppar... Hon trodde även som mig att det är mycket möjligt att det blir en "Marknads-bejbis" Alltså ingen vintermarknad i Jokkmokk i år.. Men vi får väl se.

Har förövrigt varit en jätte fin dag idag, fick äntligen se solen några timmar på förmiddagen. Åh, vad härligt nu går vi äntligen mot rätt årstid! :)

Råkade glida in på Hm´s hemsida och klicka hem lite fint... Kommer först i början av Feb. Men då blir det roligt med paket! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback