Vårsol

Idag har vi varit ut på första barnvagns promenaden. Var så härligt att få vara ute i solen och lill-tjejen sov så skönt i vagnen ♥ Jag själv blev alldeles svettig och andfådd, det är tungt i uppförsbackarna nu när det är snö! Kommer bli bra träning detta.. :) Har bara vågat gå små korta svängar med hundarna när Magnus har varit hemma med Emilia. Så nu hoppas jag att förmiddagarna ska bli lite varmare så jag kan ta med henne. Då slipper hönsmamman oroa sig för att lillan ska gråta där hemma :P

Sen har även min pappa, (Emilias morfar) och Marianne varit och hälsat på i eftermiddag. Typiskt nog ville hon mest sova men hon var ju snäll iaf! :) Våran lilla tös börjar bli så bortskämd med presenter.. Vi har fått så mycket fint av familj och vänner!

Nu ligger hon och sussar så skönt i min famn, ska försöka lägga henne så jag får i mig lite middag.

kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback