3 veckor.

Idag fyller våran lilla tjej redan 3 veckor. Tiden går snabbt även fast vi egentligen inte gör så mycket här hemma om dagarna! Hon ligger mest i min famn eller så äter hon. Damen har redan blivit bortskämd och vill helst inte att man lägger ner henne för då vaknar hon nästan med detsamma. Kan bli lite jobbigt eftersom jag inte hinner göra någonting annat. Så jag funderar på att köpa ett babysele så man kan ha händerna fria ibland! Vi får se..
BVC var på hembesök hos oss i Tisdags och Emilia hade gått upp ett halvt kg så hon äter riktigt bra men det vore konstigt annars så mycket som äter! :)

Ruskigt kallt har vi ute, idag är det -25. Har varit kallt hela veckan och till helgen verkar det bli samma väder. Är så trist, jag vill ju vara ute och promenera med vagnen och hundarna! Nu får vi bara sitta inne framför tvn hela dagarna. Tanken var att vi skulle åka upp till fjälls till helgen men det blir nog inte.. Nästa vecka kommer Emilias farfar upp från Linköping och hälsar på sitt nya barnbarn. Sen väntar vi även på att Emilias kusin ska födas i Luleå, det ska bli så spännande och jag längtar till vi får åka dit och hälsa på! :)





Kärleken är obeskrivlig ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina bilder på Emilia! Vi längtar också tills det är dags, men det går ändå rätt bra då jag fortfarande jobbar..hehe Vi får hoppas det blir varmt snart och att nästa plutt snart kommer så vi kan träffas :) Hälsa familjen!

2011-02-17 @ 16:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback