Solstrålen

Igår hade vi en jobbig dag här hemma. Emilia var så grinig och omöjlig. Stackarn var lite hängig tror jag för hon var så röd under ögonen! :( Hela kvällen försökte vi få henne att somna och först halv 11 gav hon upp. Dessutom sov hon så kort stund på dan. Men inatt har hon sovit skönt och först kl 10 imorse hade hon sovit klart. Så idag är lilltjejen pigg och glad! Det är verkligen inge kul när ens lilla baby är sjuk, man känner sig så maktlös när ingenting är bra..
Till helgen funderar jag på att åka till stugan eftersom Magnus ändå ska jobba. Kan bli mysigt om det är bra väder, hoppas! Sen blir det att åka upp hela påskveckan till fjälls. Förhoppningsvis blir det bra väder så jag får ligga och sola så man får lite färg.

Igår fick vi väldigt goda nyheter med posten... Vi har äntligen fått bygglov!!! Tänk om vi hinner bygga vårat nya hus till hösten :) Då får Emilia ett alldeles splittansnytt eget rum... Bortskämda unge! ;)

Nä, nu börjar damen bli less på att sprattla i babysittern, är nog dax att bädda ner henne i vagnen och ta en skön prommis.

Ha det bra mina vänner! =)



Emilia spexar så fort kameran åker fram.. sötisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback