Så mycket nytt!

Har börjat sortera bort lite kläder som är för små för Emilia. Känns lite vemodigt att plocka bort hennes små söta bodysar men gud så kul med en massa nytt! :) Kändes som rena shoppingen när jag fick ta fram alla fina kläder i storlek 62 som vi har fått. Herregud så mycket kläder det blev nu helt plötsligt! :)
Får prova oss fram vad som passar, en del är lite stora ännu men tex. bodysarna från H&M är lite mindre så dom kan vi börja använda redan nu.
Dessutom känns det kul med lite färg. Mycket av hennes första kläder var i vitt och sådär.. Jag får försöka lugna mig med att shoppa babykläder den närmsta tiden för mer i 62 tror jag inte att hon behöver..
Däremot skulle nog Emilia behöva en tunnare overall eller liknande att ha på sig utomhus. Är verkligen svårt att veta hur man ska klä henne just nu. Stackarn svettas ju ihjäl i vagnen med vinteroverallen och den hon har nu i fleece börjar bli lite liten.. Voksipåsen har oxå blivit undanstoppad nu räcker det med fårfällen + en filt. Tänk vad skönt till sommaren då man inte behöver klä lillan så mycket, bara ner i vagnen när man ska ut!


En hel låda med nya kläder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback