Fredagkväll

Emilia har somnat och jag sitter och njuter av en kall cola. Ikväll lyxade vi med hämtmat från Thai, var så gott! :) Imorgon åker vi till stugan. Blir mysigt, sist jag var där var nog i November tror jag.. Då var jag rund om magen. Kommer ihåg att jag var alldeles flåsig när vi promenerade nere på isen!

Tog denna vintriga bild på våran lilla stuga då:


Känns verkligen konstigt att sitta och kolla på bilder från när jag var gravid. Haha, ser så roligt ut. Var den så stor. :) Tänk vad fort man glömmer..
Låter som en klyscha men att skaffa barn är det bästa som har hänt mig. Det är en känsla som inte går att beskriva. Gissar att endast en mor själv förstår hur otroligt starkt man känner. Ingenting känns lika viktigt längre på nåt sätt.


Tänk att det var du Emilia som låg därinne! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback