snorig :(

Buuhuu, då har även jag åkt på denna eländiga förkylning som så många tycks ha drabbats av. Får hoppas att den inte bryter helt så man blir sängliggandes! :(
Till helgen ska vi åka till stugan och ha Tacos-middag och lite kalas för mig som fyller år nästa vecka. Ska bli mysigt.. Storebror och Anna kommer hem från utlandet imorgon så det blir kul att höra hur dom haft det. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska baka för nåt? Tårta lär det väl bli på Tisdag när jag fyller år på riktigt så kanske Morotskaka och kladdkaka? Brukar ju vara en hit.. :)
Har suttit en stund ute på altan idag med. Nog är det väl ändå typiskt att värmen ska komma först i September uppe hos oss! Men tydligen skulle det bli sämre redan till helgen. Hade ju varit trevligt med sol i stugan så hundarna kan vara ute mycket. Åh, nu vill jag ha helg så även Magnus får vara ledig med mig! ♥


Fotade mina älsklingar i smyg här en eftermiddag när dom vilade på soffan ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka snyggingar!

2010-09-09 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback