Överraskningar...

Helgen i stugan var super mysig så vi blev där hela helgen :) På Lördagen när brorsan och Anna kom hade vi tacos-middag. Sen blev det fika och jag fick öppna paket! Fick en massa fina saker: En skön fleece tröja, blommor, ljuslyktor, en fin godisskål, Darins nya cd :)
Mamma fick även öppna ett paket som jag och Magnus hade med oss.. Blev en riktig överraskning när hon tillslut förstod att det var en ultraljudsbild vi ramat in! ♥
Så nu har vi äntligen avslöjat våran lilla hemlighet vi har burit på i några månader.. Den sista Januari 2011 är det tänkt att vi ska få se vem som ligger i min mage :) 

I Tisdags hade vi kalas för mig här hemma och då fick även Magnus mamma en bild på lillen. Och jag fick massor med fina presenter igen!.. En stor fruktskål med en massa gott, vägg ljuslyktor, lotter, biobiljetter, och det mysigaste duntäcket man kan tänka sig! Så himla fluffigt och skönt... ♥ 
Igår berättade jag nyheten på jobbet så nu är det bara att släppa ut magen för nu behöver det inte vara hemligt längre. Ganska så skönt faktiskt! :)

Ska träffa barnmorskan idag innan jag åker på jobbet. Jag tror att jag ska få höra hjärtljuden för första gången idag.. spännande!


Vackra Liljor jag fick i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback