Luleå

Hoppade på bussen tidigt igår morse, Länstrafiken firade tydligen nåt 30-år så man fick åka buss helt gratis! =) Hur bra lät inte det? Så jag, mamma och min moster tog chansen att ta en shopping tripp till Luleå.
Åt god lunch-buffé på "Exotic", Har haft lite gravidcravings efter friterad kyckling med sötsursås här ett tag så det var supergott! Vattnas i munnen nu när jag tänker på det... haha, har börjat äta som en häst :P
Fick även träffa Sandy som gick med mig på stan. Var riktigt kul att ses.
Är ingen större idé att shoppa en massa nya kläder som jag ändå kommer växa ur men köpte iaf en skjorta på Cubus som magen kommer rymmas i och en fin kofta på HM. Koftor är ju bra, dom kan man använda även efter graviditeten :)
Hittade även mitt "gravidsmycke" på Guldfynd som jag har velat ha. Det är en silver kula man ska ha på magen som innehåller en liten bjällra som bebisen kan höra inne i magen! :)

Fick kliva upp tidigt även imorse, skulle nämligen till Tandläkaren.. Men det gick bra. Ska tillbaka till våren då dom inte kunde ta röntgenbilder, gissar att det är för att inte utsätta babyn för strålning eller nåt?

Är riktigt ruggit väder idag, bara regn.. Har krypit under filten och tänt en massa ljus så det blir nog att mysa inne framför tvn här ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback