Vilken färg?

Nu har jag blivit alldeles kär i ett par vinterstövlar! Varför ska jag vara så omöjlig? :)
Men kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill ha dom mörka eller ljusa.. Var rätt dyra så jag måste ju vara säker innan jag beställer!! Får man vara såhär slösig innan jul? Är så  typiskt att man bara hittar julklappar till sig själv hela tiden.. :P




Imorgon ska jag till barnmorskan på förmiddan. Gissar att det blir blodprov i fingret nu igen..:( Buhuu.. Men får nog lyssna på lill-skruttens hjärta så det väger upp det hela! :)
Sen blir det kanske Lussebulle-bakning. Är lite sugen.. Borde även få upp julgardiner. Vi får se hur mycket jag orkar med, är ju trots allt ledig rätt länge nu! Brukar vara ganska så bra på att skjuta upp saker som är mindre roliga.

Ska ta ut hundarna och hoppa i en renbäddad säng + läsa lite i min nya bok "Elsas värld" som jag fick av min söta kompis Susanna i helgen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback