Torsdag

Min "lediga dag" igår blev inte speciellt ledig.. Först hade vi personalmöte 2,5 timme och då fick jag veta att hon som skulle jobba var sjuk så det blev jobb iaf. Föräldrargruppen som skulle starta igår blev inställd så det gick ju bra. Men den ska tydligen dra igång nästa vecka.. det får vi verkligen hoppas, är bara 9 veckor kvar till bebben kommer nu! Helt sjukt vad tiden går snabbt...
På Lördag ska jag vara ledig på kvällen iaf. då ska vi på julbord med Magnus jobb. Mums vad gott det ska bli med Julbord! :) Vi får väl se hur länge jag orkar vara med för jag gissar att det kommer bli en del fylla.. men tänkte att jag kan ta med bilen så jag kan åka hem när jag börjar bli less!



Bild från i helgen när mamma och jag promenerade med hundarna efter isen i stugan.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Ja dom är helt underbara verkligen, har aldrig varit så nöjd med ett par skor innan tror jag :D Min färg heter British tan, tobacco är mörkbrun (googla Sorel Tobacco/British tan så ser du de olika färgerna) :) Kram

2010-11-29 @ 23:26:47
URL: http://madeleines.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Jag skulle nog säga att dom är liiite små i storleken, men jag är så jäkla osäker på min egen storlek, tycker alltid att den varierar så. På mina har jag 39 1/3, vanligtvis har jag nog 39.

2010-11-29 @ 23:35:57
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback