myys.

Nu är det bokat! Jag och älsklingen åker på weekend till Haparanda till helgen.. Ska bli så mysigt!♥
Inte helt fel att få springa på Ikea. Ska bli kul att få kolla på lite babyprylar.  Ska bla. köpa ett skötbord, madrass och sånt till spjälsängen plus att jag lär väl hitta massa andra fina saker.. :)
Hoppas bara hotellet är fint som vi ska bo på, men det ser väldigt fint ut på hemsidan. Vilket lyx, älskar hotellfrukost! :)

Ska även spana efter dessa "baggy-leggins" på Gina, ser sköna ut att på sig när jag ska gå här hemma och vänta på lillen..


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja eller hur o vilka sköningar sonm ställt upp oxå!Starkt gjort!

Ah e du med gravid vad kul, den där bullbodyn har jag med spanat in..har inte handlat så mkt än..

2010-11-04 @ 20:36:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback