För mycket fritid?

Har varit så förbaskat kallt hela veckan att man knappt vågat sig utanför dörren. :( Så har man lite att göra kan man ju alltid pyssla med att måla mönster på naglarna.. ;)



Helgen verkar iaf bli räddad. Chefen ringde imorse och hörde om jag inte kan jobba då en tjej är sjuk så ikväll blir det jobb. Sen får vi väl se om hon kryar på sig eller om jag får rycka ut hela helgen.. Är egentligen bara bra att få lite extra pengar nu när jag snart slutar. Plus att jag skulle få ledigt nästa vecka då vi har kommit med i en föräldrargrupp som drar igång. Ska bli spännande att få se vilka som ska vara med och dessutom träffa lite fler runda gravidmagar! :)

Trevlig helg mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Snyggt! Kul att du uppdaterar mera nu =)

2010-11-19 @ 15:57:45
URL: http://annelielmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback