Sommar.

Åh vad det är härligt med denna värme! Älskar solen =) Har suttit en stund på altan och solat men det var nästan för varmt. Känns hel knäppt för varmt i maj månad!? Nåja, jag klagar inte..
Får hoppas att det inte bli lika varmt här hemma när jag och mamma åker till Turkiet bara, då känns det ju så bortkastat! Fast samtidigt, det är ju inte riktigt samma sak.. här hemma kan man ju inte bada. :)

Har köpt ett par nya springskor idag som jag tänkte prova nu ikväll. Tänkte försöka få upp flåset, har noll kondis så jag kommer nog få varva mellan att promenera och jogga.
Magnus och hundarna är fortfarande fast i fjällen får hoppas att dom kommer hem innan jag åker till Luleå imorgon!
Nu kom madde förbi, ska surra lite skit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback