Sluta snöa!

Fy, idag vräker snön ner hos oss.. nu får det väl ändå ge sig, jag vill ha sommar! Känns inge kul att gå ut och promenera i detta väder :(
Nä, nu längtar jag till Turkiet...

Ikväll ska vi måla taket i sovrummet. Jag vill bara få det klart nu så man får börja inreda. Köpa nån fin matta och nya gardiner =) Måste bara komma på vilken färg jag vill ha på sakerna. Blir såklart mycket svart, vitt, grått så måste få in lite färg med.
Ska åka på jysk och byta en "sängtopp" eller vad det nu heter som jag köpt. Kom nämligen på att det kommer bli mycket finare med en sängkappa.

Till helgen blir det nog att stanna hemma. Var inte så sugen på att åka upp till Ritsem så Magnus får åka själv. Ska jobba några timmar på Lördag.

Nä nu ska jag rycka upp mig, vädret gör mig så seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback