Härliga ledigvecka

Har en härlig ledigvecka framför mig. Igår var jag och hämtade ut våra nya tapeter så jag och Magnus har fått upp fondväggen igår kväll! Åh, vad det kommer bli fint :) Det roliga var att när den väl kom upp sa jag till Magnus.. -"Tycker inte du att tapeten känns lite väl bekant" Så ja, den påminner ganska starkt om gästrummet på övervåningen. haha, men det är ju samtidigt bra.. Då är vi inne på ett liknande tema, plus att då vet vi ju att det är en stil som vi tycker om! 

En ledtråd till ni får se det färdiga resultatet:



Har varit hos frissan idag. Håret växer som ogräs, är väl ca 5 veckor sedan jag var och det hade redan hunnit växa över centimetern. Var även en sväng på jobbet och tvättade bilen så nu glänser den så fint! Får se hur länge...
Nu ska jag fundera ut nån middag till ikväll och gå ut med hundarna. Har även lånat hem "Avartar" som jag inte sett ännu.
Så ni hör, livet leker. Jag har det rätt bra! =) och förresten... Har glömt skriva att en ny resa är bokad. Mamma och jag åker till Side i Turkiet den 30/5. All inclusive, jädrans vad vi kommer svulla ;)

Ha det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback