fredag.

Hade det bra i Luleå. Statoil-träffen var väl lite sådär, kändes inte riktigt så välplanerad! :( Men det var mysigt att bo i stuga med dom andra tjejerna förrutom att alla blev fulla och glada utom jag! Men det var rätt skönt dagen efter då alla andra var slitna och trötta. Då orkade jag stanna kvar i Luleå för att gå på stan. Fick umgås med min kära barndomskompis Sandy så det var jätte kul. Vi låg en stund och solade i en park, var super härligt väder!
Handlade inte så mycket. Några linnen på Hm, en jeans kjol och ett par "Gladiator sandaler" Köpte även 2 "smyckes träd" från Åhlens. Ett stort och ett litet som jag ska ha i fönstret i sovrummet. Ska visa hur fina dom är sedan... =)
Idag har jag varit ute och krattat gården, inget lätt uppdrag måste jag säga. tror att jag ska såga ner varenda träd på våran tomt! Blir så mycket löv av våra rönn.. :(

Nu ska jag snöra på mig springskorna och möta upp Madde för en kvällsrunda. Har ätit en massa Tacos så får se hur det går... tar med mig Kendra så hon får lite extra motion idag eftersom den lilla skurken nämligen hade gjort inbrott i tvättstugan idag och fått upp en ny fodersäck. Vem vet hur mycket den damen har tryckt i sig! :(

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback