Flyt.

Hade sånt otroligt flyt igår när jag gick till frissan för att klippa mig. När jag kom dit och förklarde hur jag ville ha mitt hår så blev jag erbjuden att vara "Hårmodell" på Torsdag. Så jag fick hela klippningen och färgningen helt gratis! Så ibland har man verkligen tur :)
Blir lite nervöst att visa upp håret sen men det ska väl gå bra hoppas jag.. Ikväll ska vi iaf träffas och prova ut vad vi ska ha för kläder på oss. Får hoppas att det blir något riktigt snyggt.. Så det blir spännande.

Idag ska jag tillbaka med Nova till vetrinären. Hon har haft besvär med sina analsäckar :( blä. Men nu har hon ätit antibiotika i 14 dar så jag hoppas att hon ska vara bra nu. Hon är då piggare än aldrig förr så jag tror nästan att hon är det :)

Ska nog ge mig ut i det fina vår vädret med båda hundarna först, åh vad det är härligt med sol! Hoppas att det blir lika fint till helgen då vi ska åka upp till fjällen.


Syns lite dåligt på bilden men håret är rött.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Super snyggt! Tusan att man måste spara ut håret till bröllopet annars hade jag också gjort något häftigt =))

2010-03-24 @ 11:03:43
URL: http://sportbiskvi.blogg.se/
Postat av: Liz

Jäklar vilken heting! :) Du om någon passar perfekt som hårmodell, som alltid är så snygg i håret.. & övrigt såklart också!!! :)

2010-03-24 @ 20:38:57
Postat av: Elli

Tack mina vänner =) Ikäll ska jag visa upp det så det blir nervöst!

2010-03-25 @ 10:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback