Uttråkad.

Är inne i en sån period då jag känner att jag är så less på det jag gör! Önskar att jag bara kunde säga upp mig helt tvärt och bara göra något annat!
Men vad?
Tråkigt att det finns så dåligt med jobb att man inte vågar chansa.. :/ Vill ha ett stimulerande jobb där jag känner att jag åstadkommer något. Där på Statoil känner jag att jag inte kommer någon vart. Stå där som en papegoja kan göra en hjärntvättad.
På Måndag ska jag iaf gå på Komvux och kolla upp om det är försent att anmäla sig till kursen "social psykiatri" Hade varit lite förändring i vardagen iaf :) När jag läste Naturkunskapen i fjol kände jag ju mig så duktig som lyckades få ett VG.
Ja det är väl det som maler i min hjärna just nu... Uttråkad, vill ha förändring. Nåja, har bara 9 skift kvar att jobba nu.. Sen semester, i 5 veckor!

God natt!



Kommentarer
Postat av: hanna - the human with her camera

Fortsätt att bara kämpa på så ska du se att det löser sig för dig ! Ge det bara lite tid ;)

2010-01-09 @ 02:39:28
URL: http://hannafedel.blogg.se/
Postat av: hanna - the human with her camera

Riktigt fin blogg :OO!

Hur har din dag varit ? :)

2010-01-09 @ 02:42:29
URL: http://hannafedel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback