Shopping :P

Gjorde bara en liiiten beställning ikväll!

Nu är jag redo för Thailand! =)

I går kväll var Magnus och jag ut och åt på O´learys. Mumma! Men jag är alltid så feg, kör alltid på ett säkert kort.. -Deras hamburgare. Är såå god!
I dag har vi varit rätt slöa, bara varit hemma. Fast på förmiddan gjorde vi faktiskt ett ryck, fick upp nya gardiner och städade lite. Har varit rätt kallt men har ändå varit ut på en promenad med Nova & Kendra, blir inte så farligt kallt om man rör på sig :)
Kanske skulle baka lite imorgon? Blev sugen på att prova baka "Kladdkakemuffins" På fiket har dom ju så sliskigt goda.. sånna vill jag göra! :P
Ska ta ut hundarna för kvällen och bädda ner mig med min bok jag precis börjat med.. Den verkar vara så hemsk, om ett par som får en autistisk pojke. Jag får återkomma med recension när jag läst ut den! :)

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback