Resfeber.

Är så orolig att jag ska glömma göra nåt innan vi åker, ha för lite pengar med mig, packa fel grejer.. Men jobbigast blir att vara ifrån Nova och Kendra! ♥ mina små barn, hur kommer jag klara mig? Tur att min mamma är hemma och sköter dom annars hade jag oroat ihjäl mig!
Så ja, lite resfeber har jag nog allt. :)
Ska fundera om jag behöver handla nåt mer och börja packa idag. Vet inte riktigt vad jag ska ha för väska.. Min plan från början var att ha med mig så lite som möjligt men nu kommer jag bara på mer och mer jag vill ha med! Hörde att det kan vara bra att ha med sig nån långärmad pga av myggen på kvällarna..

Overkligt att vi åker på Tisdag -det är ju så snart! :)
Nu ska jag gå ut och sätta i motorvärmaren så jag och Madde kan åka och träna sen.

Ha en mysig Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback