Förkyld.. igen!

Nu är jag förkyld igen :( Snorig som attan! Men har laddat med c-vitamin så jag hoppas att det inte bryter ut... Får hoppas att jag gör bort det innnan resan bara. Inge kul att flyga om man är risig!

Förra veckan var jag och köpte mig ett par längdskidor, har bara hunnit åka ett varv. Men både jag och Kendra tyckte att det var riktigt härligt så nu hoppas jag på varmre väder så vi kan ge oss ut i spåret! ( -25 ute nu... brrr.)
Super bra motion för hundarna dessutom. :)

Idag började min arbetsvecka men det känns bra att veta att det bara är den här veckan plus en till. Sen får vi semester! Byta ut -30 till +30 kommer bli sååå härligt. Känns overkligt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback