Elsas mode



Fick "Elsas mode" av mamma i julklapp. Har inte så många sidor kvar och jag kan verkligen rekomendera den! Har legat på nätterna och läst när jag inte kunnat sova. Tänkte först att den skulle få bli mitt tidsfördriv på planet men kom på att det är smartare att ta med sig några pocketböcker ist. Dom kan man ju slänga sen.. måste tänka på packningen, får inte ha med mig så mycket så jag rymmer att shoppa! :)
I går var jag förresten på banken och beställde thailänska bath så man har en start. Köpte även solcreme så nu är jag redo! =)

Idag tänkte jag nog dansa ut julen.. fy vad jobbigt var inte alls sugen på att börja städa :/ Men det blir skönt att få byta ut julen nu.

Ska nog ta ut hundarna före. -5 kanske blir en skidtur! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback