Äntligen fredag!

Veckan har gått segt men idag är det äntligen Fredag. Dvs bara helgen kvar att jobba! =) Jag vet att jag inte ska klaga som har ledigveckor.. men det är så påfrestande att stå där till 24.00 en hel vecka, man blir totalt slut i både huvudet och i kroppen! Det är svårt att förklara för dom som inte provat på själva men det är ingen lek.

Imorgon ska det bli spännande för jag och Magnus ska nämligen få ett nytt akvarium. 400 liter, så del lär nog vara stort :) Nyfiken på hur det kommer bli, dessutom får jag några nya fiskar! Synd bara att jag jobbar imorgon... Hade velat vara med att ställa i ordning det. Får visa sen hur det ser ut... :)

Nu ska jag klä mig för skidtur.. Bara -10 idag! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback