helgen.

Har haft en toppen helg! I Fredags startade mamma och jag tidigt på morgonen till Luleå. Vi gick en stund på stan men det var inget direkt vi behövde. Köpte iaf några sköna t-shirtar på HM. Är ju faktiskt i såna man mest har på sig när man är hemma.
Sen åkte vi till min storebror och Anna som har fyllt 30. Så vi grattade henne och hade det riktigt trevligt! :) Sent på kvällen åkte vi hem till stugan och tror ni inte att vi blev stoppade av polisen.. Fy, jag blir alltid så nervös! Men det gick ju bra, körde ju faktiskt lagligt fort :)
I går plockade vi hallon i stugan, kan vara bra att ha om jag kommer på att jag ska baka något gott. Gick en snabb vända på marknaden i Jokkmokk, var inte mycket att hurra för men köpte ett par varma stickade sockar. Mysigt att ha på sig på kvällarna när man är frusen.. :) Var hemma först sent igår kväll, tänkte först sova hos mamma men tänkte att det är skönt att vara hemma idag på förmiddan innan jag börjar jobba. Så nu har jag en tråkig jobb-vecka framför mig! buhuuu...

Ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback