Thailand, Krabi?


Minus 16 ute idag! Brrr... Thailand i Februari när det är som kallast kommer bli så skönt! :) Sitter mest och kollar runt på internet var det verkar vara bäst. Har ju varit inriktad på Krabi hela tiden, verkar vara en bra utgångspunkt med många fina öar runt om! Dvs. mycket att utforska och se! Men är samtidigt orolig över att Krabi kommer vara alldeles för turist etablerat. Trist om man bara får se svenskar överrallt.
Koh lak verkar vara ett lugnt och fint ställe men då är jag rädd för att det kanske inte finns lika mycket att se och göra.. Svårt, Jag vill så gärna åka till paradiset! =)
Någon som har något bra tips till mig? ;)
Har iaf fått höra att Bangkok är ett suveränt shoppingställe som man inte får missa! Så sista dagen får vi nog tillbringa just där..




Mitt andra bekymmer just nu är dessa julklappar! Imorgon funderade jag och Madde på att åka till Ikea om det nu inte blir så kallt.. Där hade man kanske hittat dom sista klapparna. Kul att åka dit dessutom.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback