mamma-mys.

I torsdags på morgonen knackade det på dörren och Mamma och Kitty kom till oss. Så dom ska vara hos oss hela helgen :) Har varit mysigt med sällskap, så vi har gått på stan, varit ute med hundarna och ätit gott :) Nu ikväll kom även min moster så jag har skjutsat dom på dans! Tanterna roar sig medans man bara är hemma och tar det lungt.. :D Men nästa helg blir det ju party för mig och Magnus när vi ska på Julbord på Fredag OCH Lördag!

Den här fina toppen fyndade jag på Lindex idag för endast 99:- Riktigt snygg! :)



Köpte även en "ljusgardin" som jag hängde upp i sovrummet, blev mysigt :) Bilden är lite suddig men ni fattar nog..




Kom på ett smart sätt att göra blomkrukorna lite roligare här under jul, knöt bara ett smalt siden band runt.. Blev riktigt fint :) Billigt och bra idé!





Fick en lite annorlunda ljuslykta av min moster, lyste riktigt mysigt nu när jag tände den. Ser ut som ett ägg ungefär.. Sen kan man dekorera med något fint i! Satte lite små stenar runt ljuset, får komma på något annat fint att byta till sen. Gillar ju att pyssla lite ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback