Ikea! =)

Igår tog jag och Madde bilen till Haparanda, blev en lång dag.. Men så kul! Hittade en massa fint, -ibland önskar man att man hade råd att köpa allt fint man ser! Så idag ska jag packa upp Ikea-påsarna. Köpte även två tröjor på Gina och ett par stövlar.. hehe Men några julklappar blev det ändå! :)

Idag har vi "bara" -9 så jag ska klä mig och gå en lång promenad med Nova och Kendra. Flickorna har inte fått gå några längre vändor dom här dagarna när det har varit så kallt! Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen... Julgranen måste vi sätta upp ♥mysigt♥ Sen hade jag velat att vi skulle gå ut och äta Tacos-buffé ikväll.. :P Vi får väl se vad gubben säger när han kommer hem.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback